1- آیه 5 سوره الجمعة

"یهودیان مانند خری هستند که کتاب حمل می کند!"

 

2- آیه 28 سوره التوبة

"غیر یکتاپرستان نجس هستند"

 

3- آیه 55 سوره الانفال

"دگراندیشان بدترین جنبندگان هستند!"

 

4- آیه 30 سوره التوبة

"خدا بکشد یهودیان و مسیحیان را"

 

5- آیه 161 سوره البقرة

"لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر ناباوران"

 

6- آیه 171 سوره البقرة

"ناباوران مثل حیوانی هستند که کسی در گوش آن آواز بخواند"

 

7- آیه 22 سوره الانفال

"بدترین حیوانات همین ناباوران هستند"

 

8- آیه 59 سوره المائدة

"ای اهل کتاب اکثر شما فاسق هستید"

 

9- آیه 12 سوره محمد

"ناباوران مانند چهارپایان می خورند و می خوابند !"

 

10- آیه 50 سوره المدثر

"ناباوران مانند خرهای گریزان هستند"

 

11- آیه 13 سوره القلم

"دشمنان محمد زنازاده هستند"

 

12- آیه 67 سوره الانبیاء

"اوف بر شما و بر هر چه که غیر از الله عربستان می پرستید"

 

13- آیه 10 سوره البقرة

"در قلبهای آنها مرضی است و الله هم بر مرضشان می افزاید"

 

14- آیه 13 سوره البقرة

"غیر مسلمانان سفیه و بی خرد هستند"

 

15- آیه 176 سوره الاعراف

"ناباوران مانند سگی هستند که له له می زنند"

 

👈همچنین لفظ "لا یشعرون" در مورد نامسلمانان در آیه های زیر آمده است👇

النحل: ٢۶، النمل: ١٨، الأعراف: ٩۵، یوسف: ١۵، القصص: ٩،الأنعام: ١٢٣، النحل: ۴۵، العنکبوت: ۵٣، یوسف: ١٠٧، النمل: ۶۵، آلعمران: ۶٩، الأنعام: ٢۶،البقرة: ٩، الزمر: ٢۵، الزخرف: ۶۶، القصص: ١١، النحل: ٢١، البقرة: ١٢، النمل: ۵٠، المؤمنون: ۵۶، الشعراء: ٢٠٢

 

اینها نمونه هایی از فحاشی های الله است که اگر یکی از آنها به خود مسلمانان نسبت داده شود موج ترور برایش براه می اندازند.

لطفاً اگر در آینده خواستید با یک مسلمان در مورد احترام به عقاید ایشان بحث کنید ابتدا کمی قرآن تلاوت بفرمایید!!!

 

پاسخ

سوال اول: چرا پیامبر(ص) در مقابل هتاکی ها علیه خود واکنش نشان نمی داد ولی مسلمانان تا حد ارتداد و قتل انها را مجازات می کنند؟

سوال دوم: آیا قرآن در جهت جذب افراد از سیاست تهدید و تطمیع و خشونت استفاده کرده است ؟

سوال سوم: آیا این آیات  تایید فحاشی و خشونت علیه مخالفان نیست؟

 

پاسخ

سوال اول: چرا پیامبر(ص) در مقابل هتاکی ها علیه خود واکنش نشان نمی داد ولی مسلمانان تا حد ارتداد و قتل تمسخر کنندگان را مجازات می کنند؟

 

پاسخ:

 

1  - وقتی شخصیت فردی مورد تمسخر قرار می گیرد درحقیقت شاکله اصلی وجود تاثیر گذار او از هم می پاشد . بعد از این هرگونه پیام ازجانب او صادر شود ارزش و جایگاهی برای گیرنده پیام نخواهد داشت. تمسخر علیه همه پیامبرن الهی ( 1 ) ، مومنان  ( 2 ) و  آیات الهی  ( 3 )   همواره وجود داشته و این حربه با هدف کمرنگ کردن رهبری افراد تاثیر گذار در جامعه  مورد استفاده دشمنان دین بوده است.   

2  - مبنای رفتار پیامبر (ص) با مخالفان بر مدارا و رحمت بود . چه آن زمان که در مکه قدرت نداشت ، وقتی سنگبارانش کردند به جای نفرین برای هدایت قومش دعا کرد ( 4) چه زمانی که پیمان صلح حدیبیه را امضاءمی کند آنقدر امتیاز به مخالفان می دهد که موجب اعتراض بعضی صحابه می شود ( 5) چه هنگام فتح مکه در اوج قدرت فرمان عفو عمومی صادر می کند ویا در مدینه با منافقان ( 6 )  ، یهودیان  ( 7 )و مسیحیان  (  8)   برخوردهای مسالمت آمیز و متفاوت از پادشاهان و حاکمان دنیایی دارد.

 

3 – مُدارا در مسائل‌ شخصی‌ و نیز مسائل‌ اجتماعی‌ که‌ در تقابل‌ با حقوق‌ دیگران‌ نیست‌ ، توصیه‌ شده‌ است . اما در مسائل‌ اصولی‌ دین‌ و اجرای‌ حدود و احکام‌ دینی، نرمش‌ کاملاً‌ مذموم‌ و ناروا است‌ و سهل‌انگاری‌ در اینگونه‌ مسائل، اگر به‌ تضییع‌ حقوق‌ دیگران‌ [= حق‌الناس] بیانجامد نیز "معاونت‌ در ظلمبشمار می‌رود.  اگر قاطعیت‌ و سخت‌گیری‌ و به‌ اصطلاح‌ خشونت‌ نسبت‌ به‌ دشمنان‌ و منافقان‌ و متخلفان‌ نباشد، طمع‌ دشمنان‌ نسبت‌ به‌ چنین‌ ملتی‌ تحریک‌ می‌گردد و بزهکاری‌ در جامعه‌ زیاد می‌شود، زیرا بزهکاران، احساس‌ امنیت‌ کامل‌ نموده‌ و در خلأ خشونت‌ قانونی، امنیت‌ ملی‌ جامعه‌ را بر هم‌ زده‌ و باعث‌ سلب‌ آسایش‌ مردم‌ می‌شوند، عدالت‌ تأمین‌ نشده‌ و فساد و بیعدالتی‌ فراگیر می‌شود. پس‌ از باب‌ رحمت‌ به‌ مردم، سخت‌گیری‌ و خشونت‌ لازم‌ می‌شود.   ( 9)

4  - در این پیام بطور بسیار مذبوحانه به گونه ای  از انتشار کاریکاتور نام برده شده ، گویی حرکتی دفعی و از سر احساسی توسط افراد ناآگاه صورت گرفته و در مقابل مسلمانان رفتاری  خشونت طلبانه داشته و واکنش های غیر منطقی در این قضیه از خود نشان دادند.

اما اصل قضیه توطئه علیه جهان اسلام و تکمیل پروژه اسلام هراسی بود زیرا:

اول : اسلام‌هراسان نسبت به رشد اسلام در اروپا نگران شدند تا جائیکه   از آن به عنوان «بمبی خطرناک» نام می‌بردند.
(  10) 

بر این مبنا موتور های بازدارنده این حرکت در اروپا به کار افتاد و اولین جرقه آن در حادثه 11 سپتامبر آغاز شد و بوش رئیس جمهور وقت رسماً آغاز جنگهای صلیبی را اعلام کرد. ( 11)

 

دوم: پیامدهای چاپ کاریکاتور  توطئه ای علیه اسلام و با مقاصد صهیونیستی انجام گرفته است.

 

1 – نشان دادن چهره خشن از اسلام . با حمله مسلحانه و مشکوک دو فرانسوی الجزایری تبار قرار گرفت و 20 نفر کشته شدند و حادثه پایان یافت.  ( 12 )

2 -  نشریه مذکور ضمن چاپ مجدد کاریکاتور ضد اسلامی، تیراژ خود را از 50 هزار نسخه به سه میلیون نسخه افزایش داد.  ( 12)

3 -  75 حمله به مسلمانان فرانسه بعد ازحادثه شارلی ابدو صورت گرفت. (13)

4 - بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که به خاطر جنایات هولناکش در جنگ 51 روزه غزه کاملا منزوی شده بود، پس از ماجرای شارلی ابدو آفتابی شد و در تظاهرات ضد تروریستی پاریس شرکت کرد، تا از این طریق، حیثیت از دست رفته خود و رژیمش را بازیابد.

5 – رژیم صهیونیستی که پس از جنگ 51 روزه غزه به شدت با بحران مهاجرت معکوس مواجه شده بود بهانه ای بدست می اورد ونتانیاهو از یهودیان ساکن  فرانسه و اروپا درخواست مهاجرت به فلسطین اشغالی می کند! ( 14)

 پاسخ سوال دوم و سوم متعاقباٌ داده خواهدشد

پی نوشت:

 

( 1 ) حجر / 11؛ انبیاء / 41.

(2 ) بقره / 104؛ تفسیر نمونه، ج 1، ص 383؛ توبه / 79

(  3)

رهبری، ستون اصلی جامعه اسلامی است نهج البلاغه، دشتی، خ 3، ص 448؛ خطبه شقشقیه؛ امام علی(ع) رهبری را به محور سنگ آسیاب تشبیه می‌کند.

(4)

(5) واقدی، المغازی، ج2، ص606ـ607؛ ابن هشام، السیرة النبویة، ج3، ص317؛ الصالحی الشامی، محمدبن یوسف، سبل الهدی والرشاد فی سیرة خیر العباد، ج5، ص76ـ77؛ ابن سعد، الطبقات الکبری، ج2، ص101.

(6) . ناسخ التواریخ، ج3، ص234 و انصاریان، حسین، اهل البیت: عرشیان فرش نشین، قم، دارالعرفان، 1383، ص343ـ 345.

(7 )  ر.ک: ابن هشام، السیرة النبویة، ج2، ص221؛ واقدی، المغازی، ج1، ص365 ـ 368 و 454 – 459؛ ابن سعد، الطبقات الکبری، ج2، ص51؛ بلاذری، فتوح البلدان، بیروت، دارالکتب العلمیة، 1405ق. ص35؛ یعقوبی، تاریخ الیعقوبی، ج 1، ص370.

همچنین

88. مطهری، مرتضی، سیری در سیره نبوی، چاپ سی وسوم، تهران، صدرا، 1385، ص207

(8)  رک: جعفریان، رسول، سیره رسول خدا (ص)، ص540.

همچنین

64. ابن سعد، الطبقات الکبری، ج1، ص357ـ358؛ احمدی میانجی، علی، مکاتیب الرسول، تهران: مؤسسة دارالحدیث، 1419ق، بیروت، دارالصعب، بی تا، ج1، ص180ـ181؛ ابن الاثیر، ابوالحسن علی بن ابی الکریم، الکامل فی التاریخ، بیروت، دار صادر، 1385ق. ج2، ص

(9)  http://www.pasokhgoo.ir/node/83729

(10) . بر مبنای  آمارموسسه «سی اینترنشنال» بلژیک روند صعودی 17 درصدی رشد اسلام در اروپا  فراتر ازیک رکورد است.  همچنین موسسه فرانسوی «ای اف او بی» نیز از رشد شتابان اسلام در اروپا طی 10 سال اخیر خبر داده و نسبت به اسلامی شدن این قاره هشدار داده بود. 
بر اساس پیش‌بینی مراکز تحقیقاتی اروپا، رشد اسلام در این قاره تا سال 2020 دو برابر سایر ادیان برآورد شده است و کشور فرانسه نیز به گفته این نهادها، تا 39 سال دیگر تبدیل به یک جمهوری اسلامی می‌شود..............

(11) http://www.siyasi.ir/index.php/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D8%AE%D8%A8%D8%B1/9858-1391-06-26-10-12-49.html

(12)  http://kayhan.ir/fa/mobile/news/34905/341

(13)

(14) http://kayhan.ir/fa/news/37706