امام جمعه اصفهان تاکید کرد: مادامی که کسی در خط رهبری باشد ما از او حمایت می کنیم اما اگر کمی از مسیر رهبری منحرف شد ما نیز رفتارمان را با او تغییر می دهیم. آقای هاشمی رفسنجانی از خط رهبری منحرف شده است بنده هم رفتارم را با او تغییر دادم و آن احترامی را که قبلا به وی میگذاشتم دیگر نمیگذارم

 
 

آیت الله طباطبایی نژاد عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در گفتگوی اختصاصی باپایگاه خبری تحلیلی فتن، در خصوص اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و نفوذ فتنه گران در این دو نهاد تصمیم گیری سیاست های کشور اظهار داشت: بنده در خطبه های نماز جمعه نیز تاکید کردم که عوامل و حمایت کنندگان فتنه 88 لیاقت حضور در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ندارند.
وی افزود: غیر از منابع چهارگانه جهت بررسی صلاحیت شرکت کنندگان در انتخابات، مردم ما باید بیشترین دقت را داشته باشند چرا که ممکن است شورای نگهبان و دیگر ارگان های نظارتی نتوانند تشخیص صحیحی جهت ورود افراد به انتخابات را داشته باشند لذا وظیفه مردم این است که دقت خود را جهت بررسی نمایندگان، بالا ببرند.
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: مردم باید به تشخیص خود، افرادی را که در فتنه 88 سکوت نمودند و بدانند دلیل سکوت آنها حمایت از فتنه گران بوده است، نباید به آنها رای دهند.
عضو خبرگان رهبری با بیان این که در همه ی عرصه های حساس در کشور احتمال فتنه وجود دارد، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو ممکن است فتنه ای رخ دهد اما به بزرگی فتنه های اخیر باشد یا نباشد را اطلاعی ندارم
آیت الله طباطبایی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا شما از آقای هاشمی رفسنجانی حمایت می کنید یا خیر، تاکید کرد: زمانی در نماز جمعه اصفهان میخواستند شعاری علیه ایشان بدهند که بنده مانع شدم چرا که شعارهای نماز جمعه، مشخص است و نمیتوان هر نقدی را در قالب شعار مطرح نمود.
وی افزود: بنده تا کنون حتی ده دقیقه هم با آقای هاشمی نشست و برخاست نداشته ام. مادامی که کسی در خط رهبری باشد ما از او حمایت می کنیم اما اگر کمی از مسیر رهبری منحرف شد ما نیز رفتارمان را با او تغییر می دهیم. آقای هاشمی رفسنجانی از خط رهبری منحرف شده است بنده هم رفتارم را با او تغییر دادم و آن احترامی را که قبلا به وی میگذاشتم دیگر نمیگذارم.
وی در ادامه گفت: در خبرگان رهبری اولین کسی که به آیت الله یزدی رای داد، بنده بودم اما علیه بنده صحبت شد که فلانی از دیگری حمایت کرده است. افرادی که می گویند من از آقای هاشمی حمایت کرده ام، دلایل خود را مستند بیاورند و اعلام کنند. خط قرمز ما مقام معظم رهبری است و هرکس از این خط منحرف شود ما پشتیبان او نخواهیم بود.
امام جمعه اصفهان در واکنش به اعدام شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان، اظهار داشت: دولت عربستان، دولت بسیار فاسد و جنایتکاری است که در همه ی جنایات منطقه نقش تاثیرگذاری دارد و لذا اعدام شیخ نمر توسط این حکومت سفاک امری به دور از انتظار نبود.
وی افزود: در حادثه منا نیز بنده بعید میدانم عمدی در کار نبوده باشد چرا که این ها موجودات پلید و پستی هستند که در سالهای گذشته به قبر امام حسین(ع) نیز حمله کردند و تعداد زیادی را در کربلا به شهادت رساندند لذا از دولت انتظار می رود که واکنشی جدی در مقابل این اقدامات عربستان انجام دهد و میدانیم انجام می دهد.

tabatane22i

photo_2016-01-02_22-06-03

.