◀️یه مقایسه بسیار عجیب✅ 👇

 

۱_ چون اون آقا اهل مسجد هست و فلان اشتباه رو کرد، پس من دیگه مسجد نمیرم!😶

۲_ چون فلان کس که نماز میخونه، فلان کار رو انجام داد، پس من دیگه نماز نمی‌خونم!😐

۳_ چون فلان خانم که چادری هست، فلان اشتباه رو انجام داد، پس من دیگه چادر نمی پوشم!😑

 

☸️*یه سوال خیلی مهم:*⁉️

 

۱_ چرا هیچ کس نمیگه (چون فلانی که چلوکباب می خوره، فلان اشتباه رو کرد من دیگه چلوکباب نمیخورم؟)

۲_ چرا هیچ کس نمیگه( چون فلانی که بنز آخرین سیستم رو سوار هست، دزدی کرد ، من دیگه بنز سوار نمی شم؟)

۳_ چرا هیچ کس نمیگه( چون فلان خانم که این همه طلا و جواهر داره ، فلان اشتباه رو کرد، من دیگه از طلا و جواهر استفاده نمیکنم؟)

 

⁉️*چرا ما سریع از دین مایه میذاریم، نه از دنیا؟!*🤫

 

⭕️هیچ کس به غیر از پیامبر اسلام صل الله علیه و آله و ائمه طاهرین علیهم ‌السلام معصوم نیستند.

🔸پس هر کسی ممکنه اشتباه کنه.(انسان ممکن الخطاست، جایز الخطا نیست!)

 *اگه خیلی ادعا داری، از جیبت مایه بگذار، نه از دینت!*

 

✅اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از مسلمانی ماست