حاج آقا من گیر کردم بین زندگی که دارم و زندگی که دوست دارم

من از زندگیم راضی نیستم با اینکه همه چیزی دارم

من کار خوب دارم در آمد خوب دارم ماشین دارم تحصلمو انجام دادم

در مورد مسائل پیرامونم اطلاعات عمومی بالا دارم

به حدی که کارم جایی گیر نکنه

دوست زیاد دارم

آشنا زیاد دارم

اما یه چیزی تو زندگیم ندارم

من خدارو تو زندگی خودم گم کم انگار هیچ چی ندارم

تو زندگیم برکت ندارم

همش درگیرم

چون گناه میکنم

اما دست خودم نیست عین منجلابی که توش گیر کرده باشم

من هوسم بیش از اندازست

دروغ نمیگم

غیبت نمیکنم

مال حروم نمیخورم

عرق نمیخورم

و نخوردم

نه

خود ارضایی نه

با زن های زیادی دوستم

و ....

بله

تا حالا هم به هیچ زن شوهر داری دست درازی نکردم

فقط با زن های بیوه بودم

اما چشمم برای همه هرز شده

دوست داشتم با این چشمام خدا رو میدیدم

نه بدن زن ها رو

اما سخته برام

نمیتونم دست بکشم

خودم هم خسته شدم

عین خوره افتاده به جونم

وقتی نگاه میکنم از روی عادت و ...

نه

اگه صیغه میکردم که باکم نبود

فقط به این اکتفا میکردم گ

که اون از این ارتباط راضی باشه و من هم راضی باشم

گاهی خرجشون رو هم تا حدی میدادم

من دردم از اینه که این کار نمیزاره به عبادتم برسم

میدونید چرا انقدر دارم میسوزم ؟

نمیزاره

نمیشه نمیشه نمیشه

من هنوز تو تهران نتونستم برای خودم خونه ای تهیه کنم

میدونم اگه بخوام زن هم بگیرم دیگه نمیتونم به عشقم برسم

دوست دارم تنها زندگی کنم

تو خونم جز خدا هیج کس نباشه

هیچ وجودی نباشه

دوست دارم برم جایی که روحم آرامش پیدا کنه نه جسمم

من به کارهایی که میکنم عالمم

من جاهل نیستم

میفهمم

از بدیشون مطلعم

بدیشون تنمو میسوزونه میفهمم

اما تو موقعیتش که میرسه میگم بزار لذت ببرم

بعد دوباره میام

خدا میزنه تو سرم که حیف نبود به خاطره چند دقیقه از من دور شدی ؟

من بهتر نبودم؟

میبینم حق با خداست

من بهتر نبودم؟

میبینم حق با خداست

بهم بارها گفته

اما چه کنم؟

حاج آقا کمکم کنید نمی دونم چیکار کنم خسته شدم بخدا دیگه خسته شدم

 

..........................................

سلام

 

آقا محمد

خیلی صفات خوبی داری دروغ نمی گی غیبت نمی کنی و ... اینا ارزشمنده

ببین می تونی خوب باشی 

همینطور که این صفات خوب رو داری پس ناامید نباش

شما باید

 

1. تصمیم جدی بگیرید که تغییر کنید

 

2. از پدر و مادرتون بخواید براتون دعا کنند

 

3. شناختتون رو از دین و معنویت بالا ببرید

 

4. سعی کنید وقت بیشتری برا عبادت بذارید تا روحتون زلال تر بشه

 

5. بدونید همون طور که آلودگی لذت داره 

 

بیرون اومدن ازش هم سخته و نیاز به تحمل سختی داره

 

6. کتابهای اخلاقی مثل معراج السعاده رو بخونید و بهش عمل کنید

آیت الله بهجت تضمین کردند کسی که روزی نیم صفحه معراج بخونه 

و بهش عمل کنه به درجات بالای معنوی میرسه

 

7. شما حتما باید با زیارت دعا توسل و ... 

مزه عبادت و حرف زدن با خدا رو به خودتون بچشونید 

اونوقته که دیگه اون لذتها براتون لذیذ نیست

 

8.حتما باید الان یه ورزش سنگین انتخاب کنید و مداوم انجام بدید

 

9. سعی کنید اگه فیلم یا عکس یا هر چی از قبل مونده از بین ببرید

 

10. با نگاه به چهره پدر و مادر و قران و ... 

و همینطور تلاوت قران و گوش دادن به صداهای مذهبی و ... 

جانشینی برا اون تصویر های قبلی و صداها و لذتهای قبلی بیارید

 

11. هیچ وقت از رحمت خدا ناامید نشید

خدا تو قران میگه کسی که گناه کاره و بعد توبه می کنه

من گناهاش رو که می بخشم هیچ

همه گناهان رو تبدیل به خوبی می کنم

یعنی مثلا هزار تا منفی داشته خدا یه خط وسط منفیا می کشه 

همه رو مثبت می کنه

مثل کود که تو باغچه تبدیل به گل یا میوه درخت میشه

خدا میگه توبه کننده حبیب منه

اگه تو ذهنت اومد که از من گذشته یا خدا دیگه منو نمی بخشه

 این شیطوه بهش محل نذار

 

12. شما حتما باید یه تصمیم جدی بگیرید 

و یه تکون محکم بخورید و از این گناه بیرون بیاید

این برای آخرت که هیچ برای دنیای شما خیلی مهمه

نه اگه بگی این پوست موزه الان بیوفتم خب میوفتی

اید قدم اول رو از یه جا برداری دیگه

این "نه"  اول رو هر چه زودتر بگی جلوتری

 

13.ازدواج کنید

ببینید

شما همون طور که خودتون می گید تنوع طلب شدید

و نیاز دارید

خب واجبه هر طور شده ازدواج کنید

هر جور شده

اگه می خواید نگاهتون و عبادتتون درست بشه

باید ازدواج کنید و البته به خودتون سختی بدید

خب کار نشد نداره

مشکلی نیست که آسان نشود

مرد باید که هراسان نشود

ان مع العسر یسرا

 

14.و به خودتون بگید که یکی رو من دارم 

و نباید دنبال دیگران باشم.

تخم مرغای رنگی رو دیدی ؟ 

رنگاشون با هم فرق داره ولی خاصیت و مزه همشون یکیه

اگه بری دنبال تنوع هیچ وقت سیر نمیشی

بدون بقول حضرت علی 

دو محل ادرار بهم نزدیک میشن و زن و مرد لذت می برند

زن را بخاطر زیباترین قسمت بدنش (چهره اش) می پسندی

تا از بدترین قسمتش (...) استفاده کنی