اینستاگرام؛ ماهواره‌ی جیبی!


☺️ بالاخره ما نفهمیدیم تفاوت «ماهواره» و «اینستاگرام» دقیقا در چیست؟
اساسا تفاوتی دارند؟ ندارند؟
آن یکی حجم بیشتری اشغال می‌کند، و این یکی کمتر؟!
براستی اینستاگرام چه دارد که ماهواره ندارد؟
بلی! موافقم. اینستاگرام از ویژگی‌ای برخوردار است که ماهواره فاقد آن می‌باشد، و آن عبارت است از ⬅️ قابل حمل بودن و انعطاف عجیب و فوق‌العاده!

اگر لازمه‌ی استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای، خرید وسایل و متعلقات متعدد مربوطه و نشستن در منزل است، برای استفاده از اینستاگرام به هیچ چیزی بیش از یک گوشی تلفن همراه و اینترنتی بی در و پیکر نیاز نیست. هست؟
به این ترتیب، محدودیت‌ها و مشقت‌های استفاده از ماهواره حذف شده است و کاربران می‌توانند به آسودگی در هر مکانی که اراده کنند از این ⬅️ماهواره‌ی جیبی➡️ و قابل حمل بهره گیرند!
دشمنان و بدخواهان ما چقدر تلاش کردند که «ماهواره» را به درون همه‌ی منازل مردم خصوصا قشر در اصطلاح مذهبی بکشانند، اما نتوانستند. اکنون چه؟ بالاخره توانستند بکشانند، و آن‌هم چه کشاندنی!

ضمنا انعطاف فضای ماهواره، ماهیتا و سطحا قابل قیاس با فضای اینستاگرام نیست. دنیای عجیبی است این «اینستاگرام»!


حال چون در اینستاگرام صفحات مفیدی هم وجود دارند پس استفاده از این فضا جایز است؟! مگر در ماهواره شبکه‌های مفید فعالیت نمی‌کنند؟ مانند: شبکه‌های ولایت، العالم، الکوثر، پرس تی‌وی، هیسپان تی‌وی. پس با این حساب می‌توان حکم کرد به بلااشکال بودن استفاده از ماهواره؟!
احتمالا شما نیز بارها و بارها این قبیل استدلال‌های متقن و کوبنده!! را شنیده و از آن‌ها مستفیض گشته‌اید!

القصه
به هر دلیلی که استفاده از ماهواره شرعا و قانونا جایز نیست، به همان دلیل استفاده از اینستاگرام (بخوانید: فحشاگرام) و هر فضای دیگری که اساسا با هدف تغییر هویت انسان‌ها و ایجاد چندپارگی در وجود آدمیان، تسلط و استیلا بر سبک زندگی آنان و ایجاد گسست و شکاف‌های عمیق میان مردم و نظام‌های مخالف غرب طراحی شده است و تحت اشراف مستقیم و کامل شیاطین انس مدیریت می‌شود، شرعا جایز نیست و از نظر قانونی نیز باید ممنوع اعلام شود.

❇️ بیچاره آن کسانی که به واسطه‌ی اجازه‌ی اینستاگرام به کاربران برای تاسیس صفحه و درج و انتشار مطالب‌شان، خیال کرده‌اند که آزادی عمل دارند و می‌توانند در این فضا به صورت بایسته تاثیرگذار باشند! باید بیدارشان کرد!

قربان بِرَم خدا را!
یک بام و دو هوا را!