#حکم_خدا_زیر_پای_بی_تفاوت_ها_نسبت_به_فضای_ولنگار_مجازی

🔻آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه های نمازجمعه ۱۴۰۱/۱/۱۹: 
شمایی که #گوشی_هوشمند دستت هست و می‌توانی #تولید_و_نشر_پیام بدهی ،مسئول هستی، باید فعالانه و مجاهدانه در این عرصه در مقابل تهاجمات نابکارانه فضای ولنگار باز مجازی وارد شوی، این وظیفه است، نکنید، حکم الله را زیر پا گذاشته‌اید، انجام ندهید، بر خلاف فرمان جهاد تبیین واجب عمل کرده‌اید.

🔻ایشان تصریح کرد: پیام دوم به مسئولین این کشور است؛ در این #مجلس و #دولت چقدر می‌خواهید این‌طرف و آن‌طرف کنید تا #فضای_مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی به فرمان مقام معظم رهبری چند سال است تشکیل شده اما «آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی!» چه می‌کند این #شورای_عالی_فضای مجازی؟ این ارتباطات پهناور در کشور با این دروازه عظیمی که به روی دشمن باز شده تا دشمن با همه قدرت در این فضا فعالیت کند، چه می‌کنند؟


🔻امام جمعه مشهد مقدس افزود: مجلس هم که هر روز یک افسانه ساز می‌کند، یک روز می‌گویند « #طرح_صیانت»، بعد می‌گویند «طرح صیانت قبول نیست، #طرح_تنظیم‌گری» و تنظیم‌گری هم زیر سؤال، چرا اینقدر معطل هستید؟ منتظر چی هستید؟ تا کجا می‌خواهید دشمن برسد؟ می‌خواهید دشمن دیگر چیکار کند که به فکر بیفتید فضای مجازی را اصلاح کنید و جلوی #جریان_ولنگار_رسانه‌ای را بگیرید؟

🔻ایشان متذکر شد: این مجلس و دولت باید با همه قدرت بیایند بایستند، خطر است، دشمن آمده تا بیخ گوش ما، آمده تا #حلق_ما ،همه چیز ما را دارد می‌گیرد، هی شما امروز و فردا می‌کنید، طرح صیانت رأی آورد، رأی نیاورد، تنظیم‌گری بیاید و نیاید، چرا اینقدر معطل هستید؟ جوابی برای خدا دارید؟ رویتان می‌شود امام زمان (علیه‌السلام) را صدا بزنید با این سهل‌انگاری که در کار جلوگیری از #رسانه‌های_بی_بند_و_بار دارید؟ شما با همه ی قدرت، #این_تبیین را به‌عنوان جهاد انجام دهید و عزیزان مسئول هم با همه حس و حماسه‌ای که نسبت به این نظام دارند، با قدرت فضای مجازی و ولنگاری فضای مجازی را مدیریت کنند...

خطبه های نماز جمعه ۱۴۰۱/۱/۱۹