سلام حاج اقا

 

راستش حرف زیاده ...

خدا رو دوست دارم امام حسین و حضرت زهرا و ابولفضل رو دوست دارم و نماز و روزه هم می خونم البته یه چند سال نگرفتم اما حالا دیگه دارم ...

متاهل هم هستم و زندگی خوبی دارم ولی این گناه کوفتی دست از سرم بر نمی داره قدیما که نوجون بودم  انجام دادم و خوشم اومد و بعد دیگه عادت کردم ...

تا حالا هزار بار توبه کردم و گفتم دیگه انجام نمی دم ولی دوباره بعد چند روز رفتم. چند بار قسم خوردم و گفتم باید چهل روز انجام ندم ولی فقط یه بار تا 40 رسید 

... 

میگی از کجا? حاج اقا این فیلما و عکسا تو اینترنت زیاده هرچی بخوای هست بعضیاشم یه دوست دارم بهم میده

...

چیکار کنم می ترسم برا بچه دار شدن هم تاثیر بد داشته باشه 

...

سلام پسر خوب

1.توکلت به خدا باشه . گناه خودت رو کوچیک ندون اما امیدت رو هم از دست نده که ناامیدی از رحمت خدا خودش یه گناه بزرگه

امام صادق علیه السلام فرمود: این کارها و شبه آن زنا هستند (وسایل الشیعه ج 20 ص 352)

یا

پیامبر فرمود : کسی که با دست خودش ازدواج کند ملعون است (مستدرک الوسایل ج 14 ص 356)

یا

امام صادق فرمود: اگر من بدانم کسی این چنین کاری انجام داده با او هم غذا نمی شوم (وسایل ج 20)

اما 

لاتقنطوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا  (زمر 53)

بگو: «اى بندگان من- که بر خویشتن زیاده‏روى روا داشته‏اید- از رحمت خدا نومید مشوید. در حقیقت، خدا همه گناهان را مى‏آمرزد، که او خود آمرزنده مهربان است.

2.کسی که باعث میشه تو به گناه بیافتی اسمش رفیق نیست نارفیقه . اگه تغییر نمی کنه و دست بر نمی داره رفاقتو قطع کن تا راحت بشی.

3.حتما در اولین فرصت به پزشک اورولوژی و مجاری برو و بهیچ عنوان خجالت و وقت و ... رو بهونه نکن (این طوری که شما وصف کردید ایراداتی براتون پیش اومده البته جای نگرانی نیست).

4.شما و هر کس دیگه تمام کارهای عادی و عادتی خود رو با اختیار انجام میدین فکر کن اون لحظه که به سمت گناه میری مگه با اجبار و زور میری ؟ نه با میل و اختیار کامله

پس می تونی اونو کنترل کنی و مهارشو دست بگیری

و بدون هر بار که انجام ندی اراده ت قوی تر از بار قبل میشه و قدرتت بالاتر میره.

و با تلقین می تونید کم کم اراده خودتون رو بیشتر کنید هر روز به خودتون بگید من دیگه این کارو انجام نمیدم من حتما می تونم ترک کنم و ...

5.از تنهایی و جای خلوت فرارکن .

 هیچ زمانی رو بدون برنامه و به بطالت نگذرون. منظم و بابرنامه عمل کن و اوقات فراغت و بیکاریت رو به یه کاری مشغول باش.

6.باید همونطور که به این عمل زشت عادت کرده بودی حالا یه عادت خوب رو جانشینش کنی

مثلا ورزش (فایده هاش : 1.سرگرمی و پرشدن اوقات شما 2.سوختن انرژی زیادی و کم شدن میل جنسی 3.بالا رفتن اراده و توان روحی شما)

البته ورزش بصورت باشگاه یا اگه نشد حتما منظم و نیمه سنگین باید باشه

مطالعه (می تونید کتابهای علمی آموزشی و مذهبی رو بخونید و با خوندن قرآن و تفسیر اون فهم دینی خودتون و ایمانتون رو بیشتر کنید)

کارهای هنری و صنعتی و ...

7.دوست بد ، فیلم و عکس و سایت و فیلتر شکن و جاهای محرّک و ... رو حذف کنید. وقتی هنوز باهاش رفیقی وقتی هاردت پر از این فیلما و عکساست وقتی هنوز تو سایتهای خراب میری و هنوز به مهمونی های اونچنانی میری خب معلومه که ترک کردن سخته

(یه چیز بگم : بعضی چیزها رو یک بار هم نباید امتحان کرد مثلا یه بار به این تصویر نگاه کنم یه بار این فیلمو ببینم یه بار این سایتو باز کنم بعد توبه می کنم یا خودمو کنترل می کنم تا گناه نکنم

نمیشه حتی یه بار هم انجام ندین.  من به شما میگم یه بار خودتو از ساختمون 10 طبقه پرت کن پایین ولی سعی کن کشته نشی بعدشم توبه کن. میشه؟)

8.غذاهای با طبع گرم و پرانرژی کم بخورید و اگه امکانش هست هفته ای یک یا دو روز مثلا دو و پنج شنبه روزه بگیرید. که هم قوای شما تحلیل بره و هم حالت معنوی در شما قوی بشه. از لباسهای تنگ و چسبان استفاده نکن و بی جهت با اعضای بدنت بازی نکن و وقتی حمام میری کامل لخت نشو و به هیچ عنوان به بدن لخت خودت نگاه نکن.

9.فکر و تخیل یکی از آسیب پذیر و تاثیر گذارترین چیزها برای گناه مخصوصا گناه کبیره خودارضایی هست. خیالات خود را کنترل کن و به جهت خوب سوق بده.

10.اینکه نماز رو می خونی و اهل بیت رو دوست داری خیلی خوبه

با نماز و توسل به اهل بیت از اونا بخواه کمکت کنن و حتما کمک می کنن.

11.باید دقیق مراقبت کنی و حواست جمع باشه تا پیروز بشی (پست دیگه ای تو وب هست بنام پرسش و پاسخ خودارضایی اونو هم بخونید).

12.چون متاهل هستید و بعضی حرفها رو نمی شه اینجا زد توصیه می کنم کتاب صمیمانه با عروس و داماد نوشته محمود اکبری رو حتما با خانمتون با هم بخونید.