#محرمانه
🔥 بیست تکنیک مورد استفاده کانال های معاند
#پست_ویژه
💠در تلگرام و اینستاگرام، کانال ها و پیج های بسیاری در حوزه #تاریخ فعال هستند که شناخت راهبردهای کلان، شبکه ها و #تکنیک های آنان ضروری است. بر اساس بررسی های انجام شده، در این کانال ها از تکنیک های خاصی، استفاده بیشتری می شود.

💡«نوستالژی»، «تکرار»، «داستان کوتاه»، «استفاده از مفاهیم ساده» و «تمثیل به حکایت هایی از زندگی حیوانات»، بخشی از تکنیک های ایشان است. بخشی از این کانال ها، برای جذابیت از تصاویر زنان نیمه برهنه و یا صوت های خوانندگان پیش از انقلاب و قطعه هایی از فیلم فارسی های قدیم را کار میکنند💯

💠 «استفاده از ارزش ها» مانند تصاویر شهید باکری، استفاده از «ضرب المثل» و همچنین «مصادره شخصیت ها» مانند ابن سینا و زکریای رازی و «انتساب جملاتی ضددینی به شخصیت ها» و استفاده از اشعاری منتسب به شیخ بهایی، جملاتی از فریدون فروغی و عبید زاکانی،  بخش دیگری از تکنیک های عملیات روانی دشمن است.

🔹«مقایسه دو تصویر قدیمی و جدید»، «استفاده از مشهورات مخاطب»، «انتساب متن به نویسندگان ، شعرا و مجلات اروپایی»، «شعر سرودن» و «بزرگنمایی جزئیات در مواردی که نقصی در کار انقلاب بوده»، بخش دیگری از تکنیک های دشمن است. 

🖋عملیات های دقیق دشمنان در زمینه تاریخ، در حالیست که متاسفانه در جبهه انقلاب نه تنها فعالیت قابل توجهی وجود ندارد بلکه راهبردهای صحیح فعالیت رسانه ای در حوزه تاریخ نیز مشخص نیست و اساسا چنین مسائلی متولی ندارند❗️