مصاحبه با امام حسین 

مهمان امروز ما امام حسین فرزند علی، ٥٨ ساله، دارنده مقام سوم امامت، دارای مدرک علم لدنی از دانشگاه بارگاه الهی، محل شهادت کربلا،اعزامی از مدینه.

مجری : السلام علیک یا اباعبدلله.

امام حسین : وعلیکم السلام.

مجری : انگیزه شما از قیام عاشورا چه بود؟

امام حسین : راه اندازی کسب و کار برای آخوندهای شیعه!

مجری: آیا علی اصغر روز عاشورا واقعا آب نخورد؟

امام حسین : نه، چون بچه شیرخواره آب نمی‌خورد، فقط شیر مادرش را می‌خورد.

مجری : وقتی ابوالفضل مشک آب را پر کرد که بیاورد، خواست آب بخورد اما با خود اندیشید که اکنون فرزندان حسین تشنه هستند و آب نخورد.ابوالفضل که کشته شدپس چه کسی فکر اورا خوانده است؟!

امام حسین : وقتی می‌خواستند او را به شهادت برسانند،به قاتل خودگفت که برای آخوندهای شیعه قضیه را تعریف کنند تا سر منبر بگویند ملت برایش بیشتر گریه کنند...

مجری : شما عید غدیر امسال چکار کردید؟

امام حسین : عید غدیر یعنی چه؟

مجری : روزی است که پیامبر پدر شما را بعنوان جانشین خود معرفی کرده است.

امام حسین : اولین بار است این را می‌شنوم. بعد از پیامبر که ابوبکر بود!! فرضا که شما راست بگویید کسی به حرف پیامبر گوش نداده پس چه جشنی دارد؟

مجری: آخوندها می‌گویند روز عاشورا شما آنقدر از لشکر یزید کشتید که تا رکاب اسبتان را خون گرفت. درست است؟

امام حسین : عقل هم چیز خوبی است. لشکر آن‌ها ٨ هزار نفر بود هر آدمی ۵ لیتر خون دارد که اگر همه آن‌ها را کشته بودم کل خونشان به اندازه ٢ تا تانکر ١٨ هزار لیتری می‌شود. مگر سد فرات را شکسته بودند که تا رکاب اسبمان بالا بیاید؟!

مجری : همه می‌گویند شما حتی آب برای خوردن نداشته‌اید. شما که شب عاشورا نوره (واجبی) کشیده‌اید. آب برای نوره کشیدن از کجا آورده‌اید؟

امام حسین : ما فقط آب معدنی دماوند استفاده می‌کنیم. همسرم شهربانو ایرانی است و هر آبی به معده‌اش نمی‌سازد!

مجری : چرا شهربانو میان اسیران شام نبود؟

امام حسین : شهربانویی وجود ندارد. آخوند های شیعه خواستند نسب ما را به ساسانیان برسانند تاشما ایرانیان خوشتان بیاید!

مجری : علی شریعتی درباره عاشورا شرح دقیقی از آنچه بر زینب در راه شام گذشت، داده است. شریعتی این چیزها را از کجا فهمیده است؟

امام حسین : یک ضبط صوت زیر شکم شتر زینب بسته بود...

مجری : آخوندهای شیعه می‌گویند امام پشت سر خود را می‌بیند. شما که با امام حسن نگهبان خانه عثمان بودید، چگونه متوجه وارد شدن شورشیان از در پشت به خانه او نشدید تا او را بکشند؟

امام حسین : یک لحظه چشم‌های پشت سرمان را بستیم تا کارشان را بکنند و پدرمان خلیفه شود.

مجری : مهم‌ترین دستاورد عاشورا چه بود؟

امام حسین : قیمه پلوی نذری...

ایرانی بیدار شو ،  لحظه ای تفکر کن، خرافات و دروغ و دغل آخوندهای شیاد را رهاکن

 

 

 

شبهه مربوط به محرم
فقط تحلیل می کنیم.
#شبهه

 

از این مدل شبهات زیاد است و متاسفانه تو تلگرام و فضاهای مجازی زیاد و سریع هم پخش میشه
اما کالبد شکافی این متن:

1.اولا در حالت تهاجمی است و تهاجم همراه با تمسخر دارد و برخورد تدافعی با آن درست نیست.
2.به دو موضوع حمله جدی کرده: امامت و وصایت، روحانیت . ضربه زدن به مقام امام و صفات امام و ترویج اسلام منهی روحانیت
3.از سه جریان نشات گرفته: اهل سنت و وهابیت، باستانگرایی و کوروشیسم، آتئیستی(بی خدایی و بی دینی)
4.روشش: تهاجم ، تمسخر ، استناد به رفتار و گفتار عامه مسلمانان نه کتابها و اسناد معتبر ، خدشه به نقل تاریخ و روایت.
همین طور حرف بدون دلیل و سست را ملاک قرار داده و سوال از بخش هایی که موضوع نیست.
به نظرم نباید بصورت حلی و یکی یکی جواب بدهید بازی در زمین آنهاست
فقط حمله کنید  و نقض بزنید.

اما
نیاز نیست به همه این شبههات جواب حلی بدهیم.
بسیاری از اینها جواب را می دانند فقط می خواهند فکر منحرف را پخش کنند.
ما باید جوانان خودمان را تقویت کنیم که همراه شبهه نروند. ( یعنی از قبل باید پایه های دینی را محکم کنیم و فقط از اینجایی که شبهه افکن خواسته شروع نکنیم.)


مهمان امروز ما کوروش هخامنشی دارنده مقام پادشاهی هخامنشیان است. کسی که اگر زنده شود و بفهمد چقدر او را گنده کرده اند از تعجب شاخ در می آورد.
کوروش پرستان به اسلام خرده می گیرند که دین شما مربوط به 1400 سال پیش است. خب کوروش و داریوش مربوط به قرن 21 است. کوروش برای بیش از 3000 سال پیش است. هر چه باشد اسلام جدیدتر است.
چطور باستان گراها از اسناد و شواهد تشخیص می دهند این کوزه سفالی یا این استخوان مربوط به 8000 سال قبل است و ویژگی ها و جزئیات دقیقی از آن می گویند ما نمی توانیم با اسناد دقیق تاریخی و روایی از خبرهایی که در 1400 سال پیش افتاده بگوییم.
برای شما می شود برای ما جیز است؟؟؟!!!
 

 

پاسخ شبهه :

1️⃣ معاندین اسلام همه ساله برای تخریب و تشکیک در اسلام ناب، از هیچ حربه ای دریغ نمیکنند. مسلما قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا که احیاگر مکتب ناب اسلام است، بیشتر از موارد دیگر آماج شبهات و تحریفات قرار میگیرد.


2️⃣ در این شبهه سه مورد بیشتر هدف بوده است: الف) حمله به روحانیت و علما که مبلغین اصلی مکتب اسلام هستند. ب) تخریب و تحریف قیام و اصول امام حسین(ع) و سایر ائمه معصومین(ع). ج) تخریب، تشکیک و تمسخر عزاداری و یاد و نام سالار شهیدان. که در ادامه به هر کدام پاسخ داده میشود.

3️⃣امامت، مقام و عنوان و موروثی نیست که در قسمت اول اشاره شده است، امامت شأنی اکتسابی نیست، بلکه به تعیین خداوند است، زیرا امام باید از صفات درونی و قابلیت‌هایی برخوردار باشد که تنها خداوند از آن عالم است. علاوه بر آن کسی شایسته به عهد گرفتن نبوت و امامت است که به مقام برگزیده خدا رسیده باشد
بنابراین امامت شأنی خدایی است که فقط بندگان صالح و پاک به انتخاب خداوند عهده دار آن می‌گردند. اگر خداوند امامت را در نسل امام علی‌(ع) قرار داد، از این رو بود که افرادی طاهر و پاک و سرآمد بودند.

درخصوص حضور امام حسین(ع) در فتوحات ایران نیز، باید اشاره کرد که این خبر، فقط در دو سند روایت شده است که با بررسی های انجام شده کامل روشن است که این نقل قول ها بی اعتبار بوده و صحت ندارد.


4️⃣ هدف از قیام امام حسین(ع) بر همه جهانیان از هر دین و مذهبی مشخص و عیان است، البته افراد معاند و لجوج از درک آن عاجزند!

افشای چهره واقعی بنی امیه- احیای سنت پیامبر(ص)- مبارزه با بدعت ها- عمل به حق و مبارزه با باطل- اصلاح امت پیامبر(ص)- بر پایی امر به معروف و نهی از منکر و...

علمای شیعه، در رأس فقها، تمامی احکام اسلامی را از قرآن و سنت و سیره پیامبر و ائمه استنباط میکنند و چون آنان مبلغین اصلی اسلام هستند، طبیعیست که مورد حمله قرار گیرند.


5️⃣. در خصوص حضرت علی اصغر(ع) نیز جای هیچ تعجبی نیست که مانور شبهاتی زیاد باشد، چرا که شهادت و نوع شهادت حضرت، از دلایل محکم عاشوراست. اینکه در شبهه میگوید طفل شیرخوار آب نمیخورد، آیا نویسنده کم عقل نمیداند که اولا: طفل، شیر مادری را میخورد که به اندازه آب و غذا بخورد؟! دوما: نمیداند که چون طفل شیر میخورد، دیگر نیازی به آب و... ندارد؟! سوما: مگر نمیداند که خیلی مواقع به طفل، آب ولرم نیز خورانده میشود؟! مگر غذا است که به دندان نیاز داشته باشد؟! نکته مهم اینکه: امام با این کار، میخواست به دشمن نشان دهد که اگر به دیگر اصحاب رحم نمیکنید، بخاطر این طفل بی زبان دست از لجاجت بردارید، و با این کار به لشکری که جاهلانه در رکاب دشمن بودند، نمایانید که این قوم حتی به طفل شیرخوار و مادرش که از فرط بی آبی شیری ندارد به او بدهد، رحم نمیکنند، و این بود که که دستور زدن حضرت صادر شد.


6️⃣ مطلب بعدی درخصوص آب خوردن و .. حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که نویسنده مغرض بدون داشتن اطلاعاتی سخن گفته است. حضرت عباس دو مرحله رفت جهت آوردن آب که سری اول با چندین نفر دیگر بوده است و با بیست مشک نه یکی، که مشک ها را پر از آب کرده و به خیمه ها بازگشتند. و این قضیه نیز از یاران امام که همراه حضرت عباس بوده اند نقل شده است. در سری دوم که اکثرا همه مردها شهید شده بودند و کوکان باقی مانده بودند تنها بوده است .
7️⃣ درباره عاشورا تحریفاتی وجود دارد که فقط برخی ها به اشتباه و بدلیل عدم مطالعه کافی، از انها استفاده میکنند، هرگز اینکه دریای خون و چنین تعبیراتی باشد، صحت ندارد و هیچیک از علما و فقها ان را قبول نکرده و اتفاقا به جد مخالف و منتقد نیز میباشند. پس نسبت دادن چنین مواردی به اصل منابر و روضه های عزاداری اشتباه است.