#شبهات_محرم 🔰

🔻شبهه هشتم👇

🚫 سوال!  

🔻چرا فقط نزدیک محرم و اربعین، فقرا و نیازمندان برای عده‌ای دین‌ستیز مهم می‌شوند؟؟!!! 
چرا در هنگام سفر به تایلند و آنتالیا فقرا و نیازمندان مهم نیستند؟


❤️ خیلی محترمانه

🔻اگر روشنفکری! از شما پرسید 
چرا این‌قدر برای اربعین و امام‌حسین"ع" هزینه میکنید چرا به فقرا کمک نمیکنین؟ 

✅این پاسخ رو بهش بگید 🔰
             
🔘در محرم فقیر و غنی کنار هم در عزاداری و سر سفره می نشینند و گاهی خود فقرا بانی سفره نذری می شوند.

🔘سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خرج هزینه‌ی کنسرت‌ها می‌شود که فقرا اجازه‌ی ورود به کنسرت را ندارند زیرا توان مالی که شرط ورود به کنسرت است را ندارند چرا این هزینه را به فقرا نمی‌دهید؟؟؟
 
🔘سالانه ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد تومان لوازم آرایشی خریداری می‌شود و ایران هفدمین کشور مصرف کننده‌ی لوازم‌آرایشی در جهان است چرا این پول را خرج فقرا نمی‌کنید ؟؟؟
۱۰ تریلیون پول کمی نیست!!! 
               

🔘ایرانیان در سال، ۳۲۵۰ میلیارد صرف خرید سیگار می‌کنند و تنها درمان به خاطر مصرف سیگار ۷۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برای بیماران سیگاری به همراه داشته است، چرا این هزینه را صرف فقرا نمی‌کنید؟؟؟؟ 
 
🔘۲میلیون ایرانی در سال به ترکیه می‌روند و ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند آیا بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهند؟؟؟
           
🔘بیش از ۲۸۰ هزار ایرانی در سال به امارات می‌روند و بیش از ۵۰۰ میلیارد هزینه‌ی سفر ایرانیان می‌شود بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهید.
               
🔘بیش از ۸۰ هزار ایرانی در سال به تایلند می‌روند و بیش از ۴۰۰ میلیارد هزینه‌ی سفر به تایلند ایرانیان است، بهتر نیست این هزینه را به فقرا داد؟؟؟
            

🔘بیش از ۷۲ هزار ایرانی در سال به مالزی می‌روند و هزینه‌ی سفر ایرانیان  حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است، بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهند؟؟؟؟