مسیح علی نژاد، جاسوس خبرنگارنما و ضد انقلاب فراری از کشور و پناهنده شده به غرب است که هر از چند گاهی در پی وقوع یک اتفاق در داخل کشور سعی می کند تا با گرفتن مصاحبه با نمایندگان مجلس به سیاه نمایی علیه مسئولین و نظام و یا دفاع از همفکران خود در داخل بپردازد. وی در حال حاضر ساکن لندن و ازعوامل سرویس جاسوسی انگلستان بوده و ارتباط نزدیکی نیز با گروهک تروریبستی منافقین و سلطنت‌طلبان دارد. علی نژاد خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت یکی از اسناد اداری از مجلس هفتم اخراج شد! 

  • -زندگینامه

    «معصومه علی‌نژاد قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» درسال 1355 در قمی‌کلای بابل متولد شد. وی در یکی از نوشته‌های خود اعلام می‌کند که دوستانش وی را مصی صدا می‌زدند، اما فردی به نام پویان که ظاهراً خیلی به وی علاقه نشان می‌داده برای علی‌نژاد شعری سروده و او را مسیح خطاب کرده است.

    علی‌نژاد در دوران فعالیت مطبوعاتی خود همواره جنجال آفرین بود به طوری که همسرش به شدت با کارهای او مخالفت میکرد و زمانی که اختلاف آنها شدت گرفت از وی جدا شد. علی نژاد بعد از وقایع سال 88 به همراه پسرش از ایران خارج شد.
     
  • +آغاز فعالیت خبری با روزنامه همبستگی

    علی نژاد خبرنگاری را از سال 1378 با روزنامه‌ی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد محرمانه اداری، از مجلس هفتم اخراج شد. از او در روزنامه‌های «شرق»، «بهار»، «وقایع اتفاقیه» و «هم‌ میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است.

    وی در آخر به روزنامه «اعتماد ملی» ارگان رسمی حزب یکی از سران فتنه پیوست و در سیاه نمایی از اوضاع کشور و اهانت به مردم و رئیس جمهور قانونی کشور کم نگذاشت. قابل ذکر است که در همین روزنامه، مردم را به دلفین‌های گرسنه و رئیس جمهور را به مربی تربیت دلفین‌ها تشبیه کرد، که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند.

     

  • +تاج خار و تحصن، دو کتاب علی نژاد

    علی‌نژاد در پایان دوره اصلاحات با مساعدت دوستان دوم خردادی خود و نشر رسانش (انتشارات برادرش محسن علی نژاد)، دو کتاب به نام های«تاج خار» و«تحصن»(گذر و نظری بر رویداد تحصن در ششمین مجلس شورای اسلامی) منتشر کرد که موضوع کتاب دوم بررسی تحصن نمایندگان افراطی احزاب منحله مشارکت و مجاهدین بود.

    او حتی در میان همفکران خبرنگار خود بیشتر به یک فرصت طلب شناخته شده است تا یک خبرنگار در معنای واقعی آن.
     
  • +علی نژاد و جریان فتنه

    مسیح علی‌نژاد در تحرکات و تجمعات جریان فتنه در پیش از انتخابات که هدف از آن‌ها آماده سازی زمینه برای اردوکشی‌های خیابانی پس از انتخابات بود، نقش به سزایی داشت و جالبتر آن‌جاست که او در روزنامه متعلق به کروبی می‌نوشت ولی به موسوی رأی داد!

    در واقع او با هدف پیاده‌ سازی اهداف جریان تجدید نظرطلب و همسو کردن کروبی با اتاق فکر فتنه که در ستاد انتخاباتی موسوی تشکیل شده بود، به وی نزدیک شده بود که نتایج این تحرک خاموش بعد از انتخابات ظهور و بروز بیشتری پیدا کرد.
    او پیش از خروج از کشور از طریق «سهیل اعرابی» (برادر سهراب اعرابی) از عناصر مهم منافقین خارج از کشور که در ارتباط با داخل نیز می‌باشد به «پروین فهیمی» (مادر سهراب) وصل شده و به هدایت و خط‌ دهی گروهک مادران عزادار پارک لاله مرتبط با منافقین می‌پردازد.

     

  • +ربایش اسناد محرمانه مجلس

    ربایش اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی و گستاخی وی در مصاحبه با نمایندگان مجلس، علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام MI6 افتاد و در راستای پیاده‌ سازی اهداف شوم آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

    پس از دهمین دوره انتخابات پرشور ریاست جمهوری، وی نقش تعیین کننده‌ای در فتنه و ایجاد اغتشاش ایفا می‌کند، به همین جهت دستگاه جاسوسی انگلیس به این نتیجه می‌رسد که دستگیری وی توسط نهادهای مسئول، اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد داد، لذا دستور خروج وی از کشور را به بهانه ادامه تحصیل در دانشگاه آکسفورد (دانشگاه رسمی اینتلیجنت سرویس) انگلیس به او می‌دهد.

     

  • +دانشجوی دانشگاه سوآز

    مسیح علی نژاد از عوامل ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی غربی که در ایام فتنه با اکانتoxford girl  در شبکه به اصطلاح اجتماعی توییتر در جهت به مخاطره انداختن امنیت کشور فعالیت می‌کرد، بارها با خدمات رسانی به اربابان آمریکایی و انگلیسی خود سعی کرد رضایت آنها را برای گرفتن اقامت دائم در غرب جلب کند.

    دانشگاه سواز که با هدف پرورش نیرو های امنیتی انگلیس در سال 1919 تاسیس شده در سال 1389 از میان درخواست های سیزده خبرنگار ایرانی مقیم اروپا و آمریکا با پذیرش چهار نفر موافقت کرد.
    دانشگاه سواز که با عنوان «مرکز عالی مطالعات شرقی- آفریقایی دانشگاه لندن» فعالیت می کند، محلی برای تربیت دیپلمات ها و نیروهای امنیتی انگلیس در حوزه های فرهنگ، زبان، سیاست و تاریخ کشورهای مستعمره انگلیس است.
    سال 88  دستگاه امنیتی انگلیس موسوم به MI6 با انتشار اطلاعیه ای در دانشگاه سواز از دانشجویانی که به زبان های عربی، فارسی، چینی و اردو مسلط هستند خواست برای فعالیت در این دستگاه خود را به مرز آمادگی های لازم برسانند.
    بر اساس این گزارش از ایران تا کنون خبرنگارانی چون حسین درخشان، مسیح علی نژاد، پرستو دوکوهکی و لیلا خدا بخشی در این دانشگاه تحصیل کرده اند.
    این دانشگاه دارای یک دپارتمان رسانه به نام دانشکده مطالعات شرق‌شناسی و آفریقا شناسی است که ایرانیان مرتبط با این دانشگاه در این دانشکده آموزش‌های لازم را می‌بینند. رئیس گروه رسانه این دانشگاه خانم "آنابل سر برنی" است که دارای تابعیت ایرانی _ انگلیسی می باشد. همسر ایرانی وی در حال حاضر مشغول تدریس در دانشکده های علوم ارتباطات ایران است. آنابل سربرنی نیز برای شرکت در همایش ها و برگزاری کلاسهای آموزشی سفر های متعددی به ایران داشته است.
     
  • +دختر آکسفورد!

    علی‌نژاد پس از خروج از کشور ضمن دیدن آموزش‌های تکمیلی جاسوسی در دانشگاه آکسفورد، ماموریت جدیدی از سوی MI6 به وی ابلاغ می‌شود که طی آن وی باید با اکانت «OXFORD GIRL» در شبکه اجتماعی توییتر به هدایت آشوب‌ها و اغتشاشات داخل ایران بپردازد.

     
  • +تلاش ناکام برای مصاحبه با اوباما

    در تابستان 1388، علی‌نژاد مدتی را در ایالات متحده‌ی آمریکا  به سر برد و تلاش کرد با باراک اوباما مصاحبه کند، ولی با وجودی که ویزای آمریکای وی به منظور مصاحبه با اوباما، به او داده شده بود، و با توجه به اینکه او در طول این سال‌ها خدمات شایان توجهی به اربابان آمریکاییش کرده بود ولی تا زمان پایان مهلت ویزایش، موافقت دولت آمریکا با درخواست مصاحبه نهایی نشد و علی‌نژاد دست از پا درازتر به انگلستان بازگشت.

    او در مدت اقامت خود در آمریکا البته بیکار ننشسته بود؛ اگرچه آمریکایی‌ها برای او تره هم خورد نکردند اما با حضور در تجمعات سلطنت‌طلبان و منافقین در کنار مطرب‌ها و رقاصه‌های فراری به سخنرانی علیه نظام پرداخت و از این طریق در مدت اقامت خود در آمریکا امرار معاش می‌کرد.
     
  • +از ماموریت برای کشته سازی تا کاسه لیسی پهلوی

    مسیح علی‌نژاد پس از شکست سنگین فتنه در 9 دی با دریافت ماموریت جدید خود از سوی سرویس جاسوسی انگلیس، وظیفه کشته‌ سازی و پیگیری کشته‌شدگان فتنه را بر عهده می‌گیرد. وی با پشتیبانی MI6 و گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند تا تلفنی با خانواده کشته‌ شدگان فتنه مصاحبه کرده و ضمن تحریک آنان به مقابله با نظام، به مظلوم‌ نمایی فتنه‌ گران می‌پردازد.

    در راستای همین ماموریت جدید، وی دیدار ویژه‌ای با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران انجام داد که طی آن به اصطلاح، حقوق از دست رفته فتنه‌ گران را پیگیری کند.
    علی‌نژاد در خارج از کشور با ربع پهلوی نیز ارتباط برقرار کرد تا شاید گوشه‌ای از دلارها و طلاهای به غارت برده خاندان پهلوی از کشور نیز به او برسد.

     

  • +علی نژاد و طرفداری از فمنیسم

    مسیح علی‌نژاد به شدت مروج فمینیسم است. وی که از همسرش طلاق گرفته است با برخوردی قهر آمیز تمام شرع مقدس و قوانین اسلامی را مورد هجمه قرار داده و تصور می کند همه چیز اگر آن طور که او فکر می کند اتفاق بیفتد آن وقت بدون اشتباه است.

    به طور نمونه وی حتی زنان نماینده را در سفرهای خارجی به داشتن رفتارهای معقول تر تشویق می کند و عکس العمل منفی آنها را در برابر مشروبات الکلی مورد تمسخر قرار می دهد. 
    علی نژاد، دائما در حال مقایسه مردم ایران با کشورهای غربی است و جالب این جاست که تیغ تیز انتقاداتش را همواره روی صورت مردم خودش هم می کشد. 
    بسیاری از همکاران وی معتقدند دروغ یکی از ابزار وی در عرصه خبررسانی است.وی که در روزهای بعد از انتخابات 88 پروژه شهید و مجروح سازی در حوادث پس از انتخابات را در جرس دنبال می کرد ،در دروغی آشکار و بدون اینکه هیچ اشاره ای به طنز بودن مطلب کند، نوشت:
    "رضا رحیم مشایی" فرزند آقای مشایی نامه ای به او نوشته و گفته که خواهرم یعنی عروس احمدی نژاد پس از راهپیمایی 22 بهمن دیگر به منزل احمدی نژاد نمی رود! این خبر که از اساس دروغ بود مدتی مایه خنده همکارانش شد.
     
  • +وقتی «جوجه اردک زشت» سبز شد و فرار کرد

    جوجه اردک زشت در خیال خام خود غرب را این گونه برای خود توصیف کرده بود که بهترین امکانات در قبال وطن فروشی در اختیارش گذاشته میشود و برای رسیدن به این مقصود از هیچ اقدام عملی علیه مملکت خود دریغ نکرد.

    علی رغم اینکه علی نژاد، یک نوکر حلقه به گوش بود، هر زمان درخواست اقامت دائم داد با پاسخ منفی مواجه شد و پیش از رسیدن جلوی در سفارتخانه عذر وی را خواسته و با تحقیر و فلاکت ویزایش را باطل میکردند.
    فشار جدایی از همسرش و فشار تنهایی و فلاکت در غرب باعث شد سرانجام این عامل رسانه‌ای و جاسوسی با یک ضد انقلاب دو رگه، با 20  سال تفاوت سنی، ازدواج کند و این مشکل بغرنج خود را حل نماید!
    کامبیز فروهر روزنامه‌ نگار و بازیگر ضدانقلابی هالیوود، دارای ملیت انگلیسی و عضو هیئت موسس انجمن بین‌المللی روزنامه‌ نگاران ایرانی مقیم خارج کشوراست که ساکن آمریکا می‌باشد. وی عضو جریانی است که آشکارا قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی با عملیات مسلحانه و تروریستی را دارد. 
     
  • +علی نژاد در بنیاد ضد انقلابی ایران ندا

    علی نژاد در سال 2010 به سفارش سازمان جاسوسی MI6 به همراه تعدادی دیگر از افراد ضد انقلاب ساکن انگلستان بنیاد ایران ندا را تاسیس کرد تا در کنار جاسوسی بتواند جریان حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی را فعال کند.

    وی این روزها به دلیل سختی کار در سرویس جاسوسی انگلیس و دوری از خانواده و وطن خویش به سیگار روی آورده و به سرنوشتی شبیه گلشیفته فراهانی دچار شده است.
    علی نژاد برای امرار معاش خود در خارج از کشور به شگرد قدیمی و پیش‌پا افتاده گروهک تروریستی منافقین که همانا تخلیه تلفنی می‌باشد، روی آورده است. 
    جایگاه فعلی او چندان محکم نیست زیرا او به زعم دوستان همفکرش یک خبرنگار متوسط است که جز نوشته های احساسی نمی توان انتظاری از او داشت بنابراین با توجه به این رویکرد تکاپوی او برای بقا در حاشیه امن دشمنان شناخته شده مردم ایران موضوع عجیبی نیست.