💥 هفت گام اساسی برای حمله تبلیغاتی میلیونی به دشمن
#اختصاصی

📣 هفته پیش بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید میلیون ها نفر آماده باشیم برای اینکه هم دفاع کنیم هم #ضربه بزنیم چه تبلیغاتی و چه انواع کارهای انقلابی✊

🔥متاسفانه علی رغم وجود دهها نهاد، سازمان ومرکز که متولی امور تبلیغاتی هستند، فرمان رهبری مبنی بر هجمه میلیونی علیه دشمن چندان جدی گرفته نشد. در این باره، بنظر میرسد که مراحل زیر می تواند الگوی عملیاتی جبهه انقلاب باشد:

1️⃣ شناسایی دقیق ابعاد ماموریت محوله
مشخص است که حمله تبلیغاتی یعنی چه اما ابعاد آن باید موشکافی شده و بررسی کنیم که در فضای واقعی، علمی، مجازی،  سایت، پیامرسان ها و .. چه ظرفیت هایی برای حمله به دشمن وجود دارد.

2️⃣ تدوین سیاستها و استراتژی های کلان برای حمله تبلیغاتی به دشمن؛ باید مشخص شود که راهبردهای اصلی جبهه انقلاب درحمله به دشمن چیست. آیا با تاکید بر عناصر فطری و انسانی باید پیش ر فت یا با افشای جنایات دشمن. آیا دعوت به اسلام محور است یا بیداری و حمایت از مستضعفین..

3️⃣ پژوهش برای شناخت استراتژیک و راهبردی گسل ها و ضعف های دشمنان. باید بدانیم که آمریکا و انگلیس و اسرائیل وعربستان چه ضعف هایی دارند تابتوان بر روی آنها سرمایه گذاری تبلیغاتی کرد یا چطور می توان نقاط قوت شان را به چالش کشید.
4️⃣ تجمیع نیرو برای عملیات های مختلف؛ باید قرارگاه ها و ستادهای مورد نیاز آنهم بصورت مردمی اما با نظارت دقیق عزیزان دانشمندی چون #فواد_ایزدی، ابراهیم متقی و حسن عباسی و .. ایجاد شوند

5️⃣آموزش ارتش تبلیغاتی به سلاح علم و بصیرت؛ نبرد تبلیغاتی محقق نخواهد شد مگر با تربیت و آموزش نیروهای جوان و انقلابی و قطعا اکتفا به تعدادی آشنا به رسانه، فایده ای نخواهد داشت.

6️⃣آغاز عملیات های ویرانگر تبلیغاتی علیه غرب؛ این هجوم تبلیغاتی دقیقا منطبق بر اصل #دعوت در اسلام هست و وظیفه هرمسلمانی، تبلیغ اسلام هست. اینجا ما وارد میدان تبلیغ و دعوت به اسلام و نفی آلهه کفار می شویم💯

7️⃣ بازخورد گرفتن و عملیات مجدد؛ در نهایت باید بتونیم میزان تاثیر عملیات های خودمان را بفهمیم و بر اساس آن، عملیات های بعدی را برنامه ریزی کنیم.

🖋متاسفانه مراکز علمی و پژوهشی ما در رشته روابط بین الملل، در دام این رشته «ضدانقلابی» افتاده اند و در بهترین حالت، نظریه های یهودیان فرانکفورت یا سازه انگاران و مکتب انگلیسی و.. را بلغور می کنند و مجالی برای پژوهش های راهبردی ندارند.