🔻کتابی که امام زمان علیه السلام و عجل الله فرجه به علامه بزرگوار ملا محمد تقی مجلسی هدیه دادند چه کتابی بود؟؟

🔹مرحوم آشیخ عباس قمی در کتاب منتهی الامال حکایتی واقعی را نقل میکند ‌که مرحوم ملا محمد تقی مجلسی می گوید:
در اوایل بلوغ در پی کسب رضایت الهی بودم و همیشه نا آرام بودم تا آن که بین خواب و بیداری حضرت صاحب الزمان علیه السلام  را دیدم که در مسجد جامع اصفهان تشریف دارند. به آن حضرت سلام کردم و دست مبارکشان را بوسیدم و مشکلاتی که داشتم از ایشان پرسیدم...آنگاه عرض کردم :مولای من برای من‌ امکان ‌ندارد که همیشه به حضورتان مشرف شوم تقاضا دارم کتابی که همیشه به آن عمل کنم عطا بفرمایید. فرمود: کتابی به تو عطا کردم  و آن را به مولا محمد تاج داده ام برو و آن را از او بگیر ...
مرحوم مجلسی در ادامه می گوید آن کتاب
 "صحیفه ‌کامله سجادیه"بود. 

نگین آفرینش ج ۲ ص۱۳۴
(بخش جلوه های محبت امام مهدی علیه السلام)
به نقل از منتهی الامال ج۲  قسمت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه حکایت۱۵

◽️توصیه مقام معظم رهبری برای دفع بلا:

...دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش ‌مضمونی است که می‌توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت...
 ۱۳/ اسفند/۹۸

🔸تنظیم؛
بنیاد حضرت مهدی موعود عجل الله فرجه اردکان-
بخش رسانه